Narzędzie autorskie do cyfryzacji treści

Twórz edytowalne, wielofunkcyjne i wieloplatformowe treści interaktywne. Korzystaj z narzędzi analitycznych.

Zobacz więcej

Cambridge University Press

Cengage Learning

Hachette Education

Harvard Business Review

International Chamber of Commerce

ngl

Macmillan Education

Nowa Era

Oxford University Press

Pearson

Uniwersytet Ekonomiczny

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY

 

econtent_mini

eContent – cyfryzacja treści

Rolą naszego zespołu edytorskiego jest nie tylko cyfryzacja treści, ale także proponowanie i zastosowanie najbardziej odpowiednich technologii wspierających jej prezentację, przy zachowaniu najlepszych praktyk w obszarze metodyki nauczania.

Używamy zestawu narzędzi autorskich, każdorazowo dobieranych odpowiednio do treści, które mają być konwertowane do postaci cyfrowej oraz do sposobu ich późniejszej prezentacji (eBooki, moduły eLearningowe, tablice interaktywne, aplikacje mobilne, on-line, offline).

 

develop_mini

Tworzenie oprogramowania

Tworzymy oprogramowanie w oparciu o sprawdzone technologie, mające zapewnić jak najdłuższy czas życia produktu, działającego on-line, offline oraz na urządzeniach mobilnych.

Po zdefiniowaniu potrzeb dobieramy najbardziej odpowiednie technologie i programujemy stabilne oraz skalowalne rozwiązanie. Zapewniamy wsparcie zarówno w tworzeniu oprogramowania od podstaw, jak i w adaptacji istniejącego rozwiązania do zmieniających się potrzeb. Utalentowany i doświadczony zespół N-Educatio zrealizuje pełen zakres tworzenia i rozwoju oprogramowania, z zachowaniem wymaganych terminów, budżetu oraz standardów jakości.

 

Frameworks:

angular_jsbackbone_jssymfonyrubyionicless

Technologies:

node_jsmy_sqlpostgre_sqlmongo_db

Programming languages:

css3html5phpjavajava_scriptruby

Nasz zespół

Nasze produkty

2015

DiGiTiZER – Narzędzie autorskie do cyfryzacji treści

thumb_atool

Narzędzie autorskie DiGiTiZER, funkcjonujące wg modelu SaaS (Software as a Service), dostosowane jest do potrzeb praktycznie każdego klienta zainteresowanego produkcją treści cyfrowych: od wydawnictw, przez szkoły czy uczelnie, po autorów zaangażowanych bezpośrednio w tworzenie treści.

DiGiTiZER wykorzystuje technologie (m. in. responsive HTML, rozwiązania typu chmura), pozwalające na optymalizację nakładów związanych z tworzeniem treści – podstawowe założenie to: „stwórz raz, wykorzystuj wielokrotnie”.

Zobacz więcej

2014

Interactive Course Kit

thumb_icc

Interactive Course Kit to aplikacja internetowa przeznaczona do prezentacji treści w formie kursów interaktywnych. Z pomocą tej aplikacji dostarczamy spójne i kompleksowe rozwiązania e-learningowe dla klientów, którzy borykają się z problemem przeładowania materiałów edukacyjnych statyczną treścią. To doskonały wybór zarówno dla klientów korporacyjnych jak i instytucjonalnych, którzy planują poszerzyć swoją ofertę dydaktyczną.

Zobacz więcej

2013

Classroom Presentation Kit

thumb_iwb

Produkt o nazwie Classroom Presentation Kit (CPK) umożliwia skuteczne wykorzystanie tablic interaktywnych do atrakcyjnej prezentacji treści edukacyjnych podczas lekcji, prawdziwie angażującej zarówno uczniów jak i nauczycieli. CPK obejmuje również aplikację na tablety i smartfony, dzięki której uczniowie są w stanie wyświetlać na urządzeniu mobilnym treści wskazane przez nauczyciela, rozwiązywać zadane ćwiczenia oraz przesyłać swoje odpowiedzi bezpośrednio do nauczyciela w czasie rzeczywistym.

Zobacz więcej

Courseo

thumb_courseo

Courseo to lekki System Zarządzania Nauczaniem (LMS, Learning Management System) wspierający uczenie się społecznościowe. W prosty i intuicyjny sposób pozwala na zarządzanie kursami i współpracę między użytkownikami w ramach dialogu i dzielenia się wiedzą ekspercką.

Zobacz więcej

2012

Oxford English Online

thumb_oeo

Oxford English Online to System Zarządzania Nauczaniem (LMS, Learning Management System) umożliwiający współpracę oraz wymianę wiedzy pomiędzy uczniami i nauczycielami. Obecnie 145.000 użytkowników korzysta z 25 cyfrowych zeszytów ćwiczeń, których zadania zostały stworzone przy wykorzystaniu ponad 20 interaktywnych formatów ćwiczeniowych.

Zobacz więcej

N-Educatio has been a strategic partner for OUP English Language Teaching since 2011 for both digital content and software development. N-Educatio’s team members are highly skilled content and web developers, with a positive, energetic attitude,  an excellent and agile work ethic,with a history of timely and successful completion of its jobs.

Oxford University Press

As the largest provider of educational solutions in the world, Pearson have a large array of potential suppliers to chose from. We are satisfied with the cooperation and we appreciate N-Educatio expertise in digital content development and editorial services. They have proved to be agile, able to work under pressure and to keep high quality standards.

Pearson

Macmillan UK hired N-Educatio in January 2015 as a Web production (digital content authoring) support. We have a longer term framework agreement in place, which Macmillan has with key approved suppliers. N-Educatio continue to deliver on time, within budget and to the required quality standards, they are an important partner to the business at this time.

Macmillan Education

Kariera

Front-end Developer»

Miejsce pracy: Poznań
Region: wielkopolskie

Opis stanowiska:

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:

  • Pisanie czystego, wydajnego i testowalnego kodu w języku Javascript i HTML5;
  • Krytyczna ocena rozwiązań UI/UX;
  • Proponowanie rozwiązań interfejsów użytkownika uwzględniając najnowsze trendy;
  • Dyskusje z innymi doświadczonymi developerami oraz uczestniczenie w warsztatach związanych z poprawianiem jakości tworzonych aplikacji (także w postaci pair programmingu oraz code reviews);
  • Ciągłe podwyższanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy.

Wymagania:

Zarówno w tym, jak i w każdym dotychczasowym projekcie, stawiamy na bardzo wysoką jakość kodu, używając praktyk takich jak Behavior-driven development, Test-driven development, Continuous integration czy pair programming.

W związku z tym od kandydata oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości JavaScript;
  • Znajomości frameworku AngularJS;
  • Znajomości narzędzi grunt/ gulp;
  • Bardzo dobrej znajomości HTML5, CSS3;
  • Bardzo dobrej znajomości preprocesora Less lub Sass;
  • Odpowiedzialności i dyspozycyjności;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Znajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym;
  • Próbki kodu.

Mile widziane:

  • Znajomość Ionic Framework, Node.js, Backbone, Marionette, RequireJS;
  • Umiejętność pracy przy użyciu Test-driven development;
  • Znajomość zagadnień związanych z Web services i Cloud computing.

Oferujemy:

  • Możliwość błyskawicznego rozwoju swoich kompetencji w otoczeniu doświadczonych programistów;
  • Realistyczne tempo prac zgodne z duchem Agile i Scrum;
  • Pracę z czystym kodem z użyciem najnowszych technologii (Microservices, REST, Symfony 2, Ruby On Rails, Silex, Spring Framework, Amazon Web Services);
  • Tworzenie aplikacji, które mają wpływ na życie milionów ludzi na całym świecie;
  • Pracę przy projektach dla czołowych marek na rynku wydawniczym i nie tylko;
  • Doskonałą lokalizację w Poznaniu (okolice Parku Cytadela).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@n-educatio.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Kontakt

N-EDUCATIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K.

ul. Bastionowa 37

61-663 Poznań

T: +48 61 665 01 50

E: biuro@n-educatio.pl

Firma wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000406669, NIP 9721237659, REGON 302011493

E-Learning • E-Publishing • IT Development

© Copyright 2016 by n-educatio.pl. All rights reserved.